Webinar dla pracowników HR: Skuteczna komunikacja korzyści z uczestniczenia w PPK
Zapraszam na webinar adresowany przede wszystkim do pracowników działu HR i płac pt.:
Skuteczna komunikacja korzyści z uczestniczenia w PPK
Uczestnicy seminarium zdobędą: umiejętność skutecznego prezentowania korzyści wynikających z oszczędzania w Pracowniczym Planie Kapitałowym.
Do kogo jest adresowany:
- Pracownicy działu kadr i płac pracodawców objętych obowiązkiem utworzenia i oferowania PPK,
- Osoby reprezentujące zakładowe organizacje związkowe i rady pracownicze.
Główne tematy:
- Wprowadzenie: kilka słów o skutecznej perswazji.
- Sposób pomnażania środków gromadzonych w PPK i możliwe sposoby ich wypłaty (w tym zwrotu).
- Najważniejsze korzyści pracowników.
- Prezentowanie korzyści dla różnych grup pracowników: ze względu na wiek, na zajmowane stanowisko,–pliwości pracowników. Jak skutecznie na nie odpowiadać?
Czas trwania: 90-120 minut (w zależności od liczby pytań)
Liczba uczestników: max. 30 osób, decyduje kolejność zgłoszeń.
Terminy: godzina 10.00-12.00 w dniach:
- 27 maja, (komplet)
- 29 maja,(komplet)
- 4 czerwca, (komplet)
- 10 czerwca,
- 14 czerwca,
- 24 czerwca.
Cena: 250 zł netto – osoby reprezentujące pracodawców, 150 zł przedstawiciele związków zawodowych i rad pracowniczych. Uczestnicy bezpośrednio po zakończeniu szkolenia otrzymają broszurę w formacie PDF z przykładami dialogów prezentujących korzyści, a także odpowiedzi na największe wątpliwości pracowników.
Dlaczego miał(a)byś uczestniczyć:
Bo już niedługo bardzo często usłyszysz pytanie: Czy warto pozostać w tym całym PPK? Wielu pracowników powie Ci, że już raz dało się nabrać, że na pewno się wypiszą z „OFE-bis”.
Masz wątpliwość: Czy to Ty powinnaś/powinieneś udzielać odpowiedzi? Bez wątpienia, TAK! Bo pracownicy Cię znają, ufają Ci. Naprawdę myślisz, że lepiej będzie jeżeli wysłuchają argumentów z ust fachowca, pracownika firmy zarządzającej? Pracownicy nie chcą słyszeć opowiadań o tym, że wybrana firma jest najlepsza na świecie, że zatrudnia superspecjalistów od pomnażania pieniędzy, a tym bardziej porad: jak mają postępować z ust kogoś, kto nie jest w tych poradach bezinteresowny.
Większość Twoich kolegów i koleżanek będzie oczekiwać krótkich i rzeczowych odpowiedzi jedynie na dwa pytania: Co ja z tego będę miał(a)?, oraz Ile będę musiał(a) za to zapłacić?, a wcześniej na pytanie: Czy osoba, która udziela mi odpowiedzi zasługuje na zaufanie.
Ty to zaufanie masz. Dlatego to Ty powinnaś/powinieneś udzielić tych odpowiedzi. A ja Ci podpowiem, jak to zrobić najlepiej.
Prowadzący (Maciej Rogala): właściciel firmy doradczo-szkoleniowej EDINEM (Edukacja Inwestycyjna i Emerytalna), od 20 lat zajmujący się kapitałowymi planami emerytalnymi (PPE, IKE, IKZE), przeszkolił około 100 tysięcy pracowników firm wdrażajacych Pracownicze Programy Emerytalne, autor kilku książek z zakresu inwestowania i skutecznej sprzedaży produktów inwestycyjnych: Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (2006, wznowienie 2016), Rozważny Inwestor (2009, wznowienie 2014), III Filar Twojej Emerytury (2012), Fundamenty Sprzedaży. Jak skutecznie oferować produkty inwestycyjne (2008).
UWAGA: Istnieje możliwość przeprowadzenia webinarium/szkolenia stacjonarnego dla pracowników jednego zakładu pracy.
W celu zgłoszenia udziału w webinarium i podania wybranego terminu (max. 30 uczestników) wyślij maila na adres: maciej@rogala.pl, zadzwoń pod numer: 502 988 269 lub wypełnij poniższy formularz.
To chyba firmy oferujące PPK będą namawiać pracowników do PPK.
Witam.
Masz rację, jednak najbliżej pracowników będą osoby z działu HR i związkowcy. Będą spotykali się z pytaniami i wątpliwościami. Moim celem jest, aby nie bali się takich pytań, a przede wszystkim nie bali się udzielania na nie odpowiedzi. Tak niestety bardzo często jest w PPE. Stąd czasami tak niski poziom uczestnictwa w PPE, które są bardziej atrakcyjne dla pracowników niż PPK.
Pozdrawiam
Maciek
Pracownicy działu kadr mają tyle roboty, a jeszcze dojdzie im nowy obowiązek, że nie będą się zajmować żadną agitką do PPK.
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że kadrowcy nie będą dokładać sobie dodatkowej roboty. Jednak będą skazani na pytania pracowników, na ich wątpliwości. Dzięki temu szkoleniu będę wiedzieli,jak udzielać krótkich i trafnych odpowiedzi. Z doświadczenia wiem, że dość często się zdarza, że tzw. pełnomocnicy pracodawcy ds. PPE boją się udzielać jakichkolwiek odpowiedzi, nie wiedzą jak odpowiadać. W takim przypadku odsyłają do osób z firmy oferującej PPE: podają numer infolinii. Nie ma się czego bać. Ta wiedza nie jest jakaś tajemna.
Dzięki, za tę uwagę. Poprawiłem wpis o korzyściach dla uczestników seminarium.